Citroën versterkt zijn solide marktpositie door gelijktijdig de Berlingo Van, Jumpy en Jumper te vernieuwen. Met nog krachtigere en efficiëntere, 100% elektrische motorvarianten voldoet het nieuwe, onveranderd gevarieerde modellengamma meer dan ooit aan de steeds strenger wordende eisen die professionals stellen op het gebied van duurzame mobiliteit.
Professionals waren bij Citroën altijd al aan het juiste adres. Van 2CV tot Berlingo Van, en van de iconische Type H tot de verrassend veelzijdige My Ami Cargo, heeft Citroën altijd onconventionele oplossingen op het gebied van betaalbare mobiliteit geboden en op die manier een bijdrage geleverd aan de groei van de ondernemingen.
Of de klant nu een zzp’er, een midden- of kleinbedrijf of een multinational is, Citroën heeft de oplossing en de expertise om te voldoen aan alle behoeften. Het merk heeft nu het breedste en meest gevarieerde aanbod van lichte bedrijfswagens op de markt. Op het gebied van laadvolume biedt Citroën tal van mogelijkheden: van 0,5 m3 in de Ami Cargo tot 17 m3 in de Jumper. Ook biedt Citroën ruime keuze op motorisch gebied: brandstof, elektrisch en zelfs waterstof.
Het uitgebreide en zeer gevarieerde modellengamma weerspiegelt de merkwaarden van Citroën: uitzonderlijk comfort en een ingenieus design dat elke beschikbare kubieke centimeter optimaal benut.
De nieuwe Citroën Berlingo Van, Jumpy en Jumper behoren tot de eerste modellen die de nieuwe identiteit en logo’s van Citroën uitdragen. Vooral het design van de neuspartij en het dashboard van de auto’s is gemoderniseerd. Met behoud van de erkende kwaliteiten, hebben de nieuwe modellen tal van verbeteringen ondergaan op het gebied van gebruiksgemak, comfort, connectiviteit, rijhulpsystemen en aandrijflijnen.